بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد خاطره بازی دیدارهای پرسپولیس - سپاهان از ۷ دقیقه طلایی تا شکست با دنیزلی + گزارش تصویری
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

در آستانه فینال جام حذفی، دیدن تصاویری خاطره‌انگیز از دیدارهای پرسپولیس و سپاهان خالی از لطف نیست، با مرور این تصاویر می‌توانید به گذشته سفر کنید.



ادامه مطلب ...

جدیدترین قسمت مستند تاریخچه شهرآورد پخش شده از شبکه مستند اختصاص به دربی تاریخی هفتاد و چهارم پایتخت داشت.

 



ادامه مطلب ...

 

مهدی مهدوی کیا در گفتگوی خود با هواداران از آخرین وضعیتش می گوید، تماشا کنید:



ادامه مطلب ...
شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:وبلاگ,هواداران,پرسپوليس, :: 10:41 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

 

محمد قاضی مهاجم عصبانی پرسپولیس این گونه از ورزشگاه آزادی خارج شد:

 



ادامه مطلب ...

 

مهدی مهدوی کیا بخشی جدا نشدنی از بهترین دوران خاطرات فوتبالی مردم ایران یکشنبه ۱۵ اردیبهشت با دنیای بازی فوتبال وداع خواهد کرد.

 



ادامه مطلب ...

 

در جریان بازدید نمایندگان باشگاه رئال مادرید از امکانات پرسپولیس،‌ یکی از خبرنگاران با پیراهن بارسلونا خبرساز شد.

به گزارش نامه ، روز گذشته نمایندگان باشگاه رئال مادرید که برای تاسیس مدرسه فوتبال این باشگاه در تهران به ایران سفر کرده اند،‌ از امکانات باشگاه پرسپولیس دیدن کردند.




ادامه مطلب ...

 

تیم پرسپولیس قهرمان اولین دوره لیگ تخت جمشید شد.

به گزارش خبر آنلاین ، سرخپوشان پایتخت در اولین دوره لیگ تخت جمشید در سال 1352 با کسب 35 امتیاز از 22 بازی و 14 برد و 7 تساوی (هر برد 2 امتیازی بود) و بدون باخت قهرمان شدند؛ رکوردی که هرگز در فوتبال ایران تکرار نشده است.




ادامه مطلب ...
جمعه 4 اسفند 1391برچسب:, :: 1:32 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

 

علي کريمي در اواسط دهه هفتاد دوران سربازي خود را در تيم فتح تهران گذارند. وي را در عکس در کنار حسن خان محمدي بازيکن سابق پرسپوليس مشاهده مي کنيد.




ادامه مطلب ...
پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:وبلاگ,هواداران,پرسپوليس, :: 9:2 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

بخوانی یا برایت بخوانند و خبربیاورند برزخی می شوی، می دانم. بهشت را اما تنهایی نرو...

ترمز زد، پیاده شد و سریع به سمت پیاده رو دوید. پیرزن را از روی زمین بلند کرد. تصور کردم او را می شناسد. اما نه. زمین خوردنش را دیده بود. مثل من که همراهش بودم و مانند همه عابران آن پیاده رو آمیخته با جغرافیای مشابه کوفه. گفت: «مادر پیر شی. بذار اینجا نفسی چاق کنم.»



ادامه مطلب ...

 

اتومبيلي كه دنبالش مي‌آمد دير مي آمد و او چمدان به دست پشت درهاي درفشي‌فر آنقدر منتظر مي‌ماند تا بقيه بازيكنان با ماشين‌هاي رنگارنگشان يكي يكي از مجموعه خارج شوند.

 



ادامه مطلب ...

تیم فوتبال پرسپولیس با یک گل سپاهان را شکست داد. تک گل این بازی را می توانید از طریق خبرگزاری دانلود کنید:

 

براي دانلود ويديو به ادامه مطلب برويد.

 



ادامه مطلب ...

مسابقه پرسپولیس و گهر 3-2 به سود پرسپولیس تمام شد. ویدئو هر سه  پرسپولیس را می توانید اینجا تماشا کنید:

 

براي دانلود ويديو به ادامه مطلب برويد.

 



ادامه مطلب ...

قسمت اول برنامه تلویزیونی باشگاه، اختصاصی باشگاه پرسپولیس ، ساعت 23:45 شب گذشته از شبکه دوم روی آنتن رفت. ویدئوی برنامه را برای شما آماده کرده ایم:

 

براي دانلود ويديو به ادامه مطلب برويد.



ادامه مطلب ...

 

گزارش ویدئویی سوم از مسابقه پرسپولیس و سپاهان و مصاحبه با مربیان و بازیکنان را می توانید از خبرگزاری دانلود کنید:

 

براي دانلود ويديو به ادامه مطلب برويد.

 



ادامه مطلب ...

گزارش ویدئویی دوم از مسابقه پرسپولیس و سپاهان و مصاحبه با مربیان و بازیکنان را می توانید از خبرگزاری دنلود کنید:

 

براي دانلود ويديو به ادامه مطلب برويد.



ادامه مطلب ...

 

ویدئوی حواشی مسابقه پرسپولیس و سپاهان و مصاحبه با بازیکنان و مربیان دو تیم را می توانید از طریق خبرگزاری تماشا کنید:

 

براي دانلود ويديو به ادامه مطلب برويد.

 



ادامه مطلب ...

 

این مراسم با حضور علی دایی و رویانیان با حاشیه هایی همراه بود. از اینجا تماشا کنید:


براي دانلود ويديو به ادامه مطلب برويد.



ادامه مطلب ...

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس موهای خود را که بلند کرده بود برای کمک به خیریه تراشید.

امیرعابدزاده دروازه بان پرسپولیس چندی پیش در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی از دلیل خود برای بلند کردن موها و کمک به نیازمندان گفت.



ادامه مطلب ...
جمعه 13 بهمن 1391برچسب:وبلاگ,هواداران,پرسپوليس, :: 2:44 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

 

بادامکی می بره به گوشه زمین می خواهد کرنر بگیره یا اینکه حرکتی انجام بده.همچنان بادامکی سانتر او روی دروازه ، فرصت این ضربه و توی دروازه...

به ادامه مطلب برويد




ادامه مطلب ...

 

ديدار تيم هاي فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپوليس تهران در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي روز 15 اسفند برگزار مي شود.

براساس تصميم مسئولان سازمان ليگ برتر ديدار تيم‌هاي فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپوليس تهران در مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي روز 15 اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.



ادامه مطلب ...

 این عکس قبل از بازی ازبکستان و ایران گرفته شد.


افکارنیوز؛ در روز تولد جواد نکونام در اردوی تیم ملی برای او جشن مختصری گرفته شد که اینگونه صورتش را کیکی کردند!



ادامه مطلب ...

مراسم قرعه کشی پرحاشیه جام حذفی روز گذشته در محل سازمان لیگ برگزار شد و با اعتراض پرسپولیسی ها همراه بود. در این ویدئو می توانید گزارش کامل قرعه کشی را تماشا کنید:



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_http___www.nedayeenghelab.com_images_docs_000065_065025_images_93.jpgیک شبکه تلویزیونی ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید را سرمربی پرسپولیس معرفی کرد و نوشته آن را روی تصویر مانوئل ژوزه قرار داد.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_91_bazikon_mahdavikia3.jpgمهدی مهدوی‌کیا موثرترین بازیکن پرسپولیس می‌گوید تصمیمش را گرفته و قطعا در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند.

کاپیتان پرسپولیس در مسابقه با مس كرمان هم یك گل برای پرسپولیس زد تا ثابت كند با این سن و سال، هنوز می‌تواند ستاره تیم محبوب پایتخت باشد. مهدوی‌كیا در مسابقه قبلی هم عملكرد خوبی داشت و در چند هفته گذشته ثابت كرده كه فوتبالش هنوز تمام نشده. او با این حال تصمیمش را برای خداحافظی از فوتبال گرفته و می‌گوید تحت هر شرایط، در پایان این فصل فوتبال را كنار می‌گذارد. با ستاره پرسپولیس در مورد شرایط فعلی این تیم و شرایط خودش صحبت كردیم.+مصاحبه



ادامه مطلب ...

 

b_0_0_0_00_images_91_match_mes_14.jpgویدئوی گل مهدی مهدوی کیا به مس کرمان را می توانید از اینجا دانلود کنید:


برای دانلود ویدیو به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_90_morabi_estili-derbi.jpgحمید استیلی به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس به منظور بررسی عملکرد ژوزه در 13 هفته گذشته بعدازظهر امروز برگزار می‌شود. با نظر اعضای کمیته فنی تصمیم‌ گرفته شد حمید استیلی سرمربی فصل گذشته پرسپولیس نیز به سایر اعضا اضافه شود. استیلی از امروز در جلسات کمیته فنی شرکت می‌کند.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_91_bazikon_karimi-khoze.jpgعضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: علی کریمی برای بازگشت به پرسپولیس موافقت خود را اعلام کرد.

حمید استیلی  اظهار داشت‌: روز گذشته در جلسه‌ای با علی کریمی شرکت کردیم و این بازیکن که واقعا قلبش برای پرسپولیس می‌تپد موافقت خود را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرد.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_89_bazikon_hasemiyan.jpgوحید هاشمیان، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس که سابقه بازی در تیم‌های هامبورگ، بوخوم، بایرن‌مونیخ و هانوفر را در بوندس‌لیگا دارد، به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال هالستنبک - رلینگن انتخاب شد.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other5_radio.png در این شماره علاوه بر قسمت دوم با احسان علیخانی (مجری سابق برنامه ماه عسل)، اخبار جذاب خارجی ، سرود باشگاه های خارجی و ... را خواهید شنید.

 



ادامه مطلب ...

 

b_0_0_0_00_images_91_match_rahahan_7.jpg

گزارش ویدئویی از حاشیه های مسابقه تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن و مصاحبه بازیکنان و مربیان دو تیم:

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_89_bazikon_norouzi.jpgتیم فوتبال پرسپولیس با دو گل راه آهن را شکست داد. گل های پرسپولیس را می توانید از طریق وبلاگ هواداران 11سرخ آسیا دانلود کنید:

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...

 

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other3_amar-derby75.jpgنیمه اول مسابقه تیم های تراکتورسازی و استقلال در حالی با برتری تبریزی های میزبان تمام شد که شاهد آخرین شاهکار سیما در بهره برداری از تکنولوژی و پخش فوتبال بودیم.

پس از پایان نیمه اول این بازی گزارشگر صدا و سیمای تبریز با بیان اینکه تصویر شبکه سه در مونیتور روبروی او برفک دارد(!) مجبور است آمار شبکه سهند از بازی را برای بینندگان قرائت کند!



ادامه مطلب ...

 

b_0_0_0_00_http___media.farsnews.com_media_Uploaded_Files_Images_1391_02_08_13910208000116_PhotoA.jpgتراکتورسازی و استقلال امروز در یکی از مسابقات حساس هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و در پایان شاگردان تونی اولیویرا میزبان موفق به شکست دو بر صفر حریف خود شدند.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_89_bazikon_karim.jpgکریم باقری که یکی از چهره‌های محبوب فوتبال ایران است، همیشه حرف‌های جالب زیادی برای گفتن دارد.

البته او سعی می‌کند تمام حرف‌هایش را یکجا نگوید و کم کم آن‌ها را خرج کند. باقری در گفت‌و‌گویی خودمانی بخشی از این حرف‌ها را می‌زند.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other5_abedzadeh-sabt.jpgامیر عابدزاده با حضور در هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را به مدت سه سال با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.

امیر عابدزاده دروازه جوان و با آتیه سرخپوشان پس از دریافت رضایتنامه از باشگاه لس آنجلس بلوز و هماهنگی با محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ظهر امروز به همراه نماینده باشگاه راهی هیات فوتبال استان تهران شد و قرارداد سه ساله خود را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساند.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_91_match_iran-korea_1.jpgتیم ملی فوتبال ایران با تک گل ارزشمند نکونام برابر کره جنوبی به برتری رسید. ویدئوی گل ایران را می توانید از اینجا دریافت کنید:

برای دانلود ویدیو به ادامه مطلب بروید.

 



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other5_iran-red.jpgتیم ملی فوتبال ایران در حساس ترین مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 به یک برد ارزشمند برابر کره جنوبی دست یافت.

تیم های فوتبال ملی ایران و کره جنوبی از ساعت 20 امشب در حضور یکصد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان 90 دقیقه تلاش تیم ایران موفق شد با گل دقیقه 75 جواد نکونام برابر میزبان صدرنشین خود به برتری دست یابد.+جدول مسابقات



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_91_bazikon_mahdavikia3.jpg كاپيتان پرسپوليس گفت: هر راي مردم ايران را براي خودم يك افتخار مي‌دانم و اميدواريم سه بازيكن ايراني كه از سوي فدراسيون بين‌المللي آمار و تاريخ كانديداي محبوب‌ترين بازيكن جهان شده‌اند آراي خوبي كسب كند.

 

          برای رای دادن به بهترین بازیکن آسیا(مهدی مهدوی کیا)ودیگر بازیکنان ایران بر روی لینک زیر کلیک کنید

                                                        رٱی دادن

                                                              



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_http___fc-perspolis.com_media_6730762_2b8ddefceedb697dda1ca32db6fe038f.jpgرضا چلنگر مترجم سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که اکنون هم با باشگاه همکاری دارد از سانحه تصادف رانندگی جان سالم به در برد.

این اتفاق ساعت 9 صبح روز یکشنبه در مسیر آزاد راه تهران - کرج در حوالی خروجی ماهدشت روی داد.



ادامه مطلب ...

 

b_0_0_0_00_images_tumb_91_bazikon_mahdavikia3.jpg۳ بازیکن ایرانی در فهرست نامزدهای محبوب‌ترین بازیکنان دنیا راه پیدا کردند.

به نقل از فارس، سایت آمار و ارقام فوتبال همه ساله نظرسنجی برای انتخاب محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال دنیا را برگزار می‌کند و در نظرسنجی امسال که مرحله اول آن به پایان رسیده نام 3 ایرانی به چشم می‌خورد.



ادامه مطلب ...

 

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other4_azadi.jpgنزدیک به هزار تماشاگر برای حمایت از تیم ملی، از شب گذشته مقابل ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other4_masmoom.jpgبرنامه ی نود دوشنبه شب در حالی به روی آنتن شبکه ی سه سیما رفت که همراه با حواشی جالبی بود.

کی روش: شبیه علی دایی شدم !



ادامه مطلب ...

 

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other5_rooyanian-interview.jpgویدئو جالب اظهار نظر رویانیان و قلعه نویی درباره جابجایی بازیکن را از این جا می توانید دانلود کنید:

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other5_rooyanian-ghalenoei.jpgویدئوی صحبت های مدیران پرسپولیس و استقلال را در خصوص ملاقات فتح اله زاده و قلعه نویی با رویانیان در باشگاه پرسپولیس از اینجا می توانید دانلود کنید:



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_91_match_saipashomal_1.jpgگل زیبای روز قبل مهدوی کیا از روی ضربه ایستگاهی به سایپا مازندران به سبک گل آخر مسی به رئال مادرید را می توانید از اینجا دانلود کنید:

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

 

b_0_0_0_00_http___fc-perspolis.com_media_210983_AR7C0238_500x334.jpgسفیر کرواسی در ایران در ساختمان باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان دیدار و گفتگو کرد.

آساد پرویچ عصر امروز نشست یک ساعته ای با محمد رویانیان داشت و درباره مسائل مختلف با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_91_bazikon_karimi-melli.jpgعلي كريمي به پرسپوليس برمي‌گردد؛ نه به خاطر كوتاه آمدن سرمربي يا حتي خود كريمي، بلكه چون مديرعامل اينگونه مي‌خواهد.

حالا اما همه چيز عوض شده. دیگر صحبت از جراحی پرسپولیس نیست و می خواهند مشکل را یک بار برای همیشه حل کنند. اين بازگشت را سرپرست پرسپوليس خيلي نزديك دانسته و درباره‌اش مي‌گويد: «رويانيان برنامه‌ريزي‌هاي خوبي براي بازگشت علي كريمي انجام داده و هواداران مي‌توانند منتظر اين اتفاق باشند.»



ادامه مطلب ...

 

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other5_parvin-footbaldasti.jpgعلی پروین در حال بازی فوتبالدستی با یک کودک بی‌سرپرست در دهه 60:

 

برای دیدن عکس به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...

b_0_0_0_00_images_tumb_91_other_other5_honarmandan.jpgآخرین جلسه تمرین تیم فوتبال باشگاه ورزشی هنرمندان سینما و موسیقی با معرفی محمدرضا مهدوی - ملی پوش اسبق فوتبال ایران - به عنوان سرمربی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 274
بازدید ماه : 3212
بازدید کل : 161661
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1



Alternative content




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader