بـــــــه وبـــــــــــــــــــــــلاگ هـــــــــــــــــــواداران 11 ســـــــــــــــــــــــرخ آســـــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــوش آمـــــــــــــــــــدیـــــــــــــــــــــــــد کارشناس داوری : صالحی از اعلام دو پنالتی پرسپولیس برابر نفت تهران خودداری کرد
وبلاگ هواداران(پرسپولیس)

کارشناس داوری فوتبال کشور پس از مسابقه پرسپولیس برابر نفت تهران گفت داور بازی از اعلام دو ضربه پنالتی برای پرسپولیس خودداری کرد.

نوذر رودنیل بامداد دوشنبه در تحلیل کارشناسی داوری مسابقه پرسپولیس و نفت گفت: در ابتدای نیمه دوم مسابقه مارسیو خوزه مدافع نفت در محوطه جریمه پای خود را جلوی پای بادامکی مهاجم پرسپولیس قرار داد که داور باید در این صحنه اعلام پنالتی می کرد.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:مصاحبه,با,علی,کریمی,, :: 8:27 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

دوست ندارم فقدان حجازی را باور کنم/ هاوش و هیرسا عاشق فوتبال هستند

علی کریمی همیشه در فوتبال ایران بازیکنی غیرقابل پیش بینی با رفتارهای عجیب و غریب بوده است. هر چند او معمولا" در زمین فوتبال متکبر ظاهر شده و این نیز خصوصیت ذاتی ستاره های بزرگ است.

 اما جادوگر در زندگی اجتماعی اش تکبر و غرور را راه نمی دهد و همیشه در امور خیر پیشقدم بوده است، مثل خیلی از خیرین کشورمان اصلا دوست ندارد در این مورد صحبت کند. او شاید به ظاهر عصبانی به نظر برسد اما اصلا اینطور نیست.

 او خیلی هم احساساتی است، علی انصاریان می گوید: «نخستین بار که دیدم او گریه می کند، زمانی بود که با پرسپولیس به مکه رفته بودیم. من بغل او ایستاده بودم و وقتی خانه خدا را دید زار زار گریه می کرد»

 در آستانه سال نو با ستاره بی بدیل فوتبال ایران هم کلام شدیم که حاصل آن در چهارچوب این مصاحبه نوروزی از نظر شما می گذرد:

 



ادامه مطلب ...

 

کارگردان پرفروش ترین فیلم سینمای ایران در سال 90 با حضور در برنامه 90 گفت: من هم پرسپولیسی هستم.

 عادل فردوسی پور ، سه مهمان ویژه و غیر فوتبالی در برنامه نود داشت. مهمانانی که کسی نمی توانست در ابتدا  نام آنها را حدس بزند. رامبد جوان،حبیب رضایی و سروش صحت سه بازیگر سریال های طنز ایران بودند که برای دقایقی در برنامه نود حاضر شدند.

 در ابتدای حضور این چهره های سینمایی قبل از اینکه عادل فردوسی پور حرفی بزند خود آنها به حرف آمدند و قدرت اجرا را از دست مجری برنامه نود گرفتند. در زیر گزیده ای از شیطنت هایی که این سه هنرمند در برنامه نود انجام دادند را می خوانید:



ادامه مطلب ...
دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:مصاحبه,با,محمد,نوری,, :: 8:19 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

* از بیوگرافی ات شروع کنیم؟

_ محمد نوری متولد 19 دی ماه سال 1361 در سنقر کلیایی کرمانشاه. از سه ماهگی به همراه خانواده به تهران آمدم و در اینجا بزرگ شدم.

 * سال 1390 را چطور گذراندی؟

_ سال خوبی بود. در این سال قهرمان جام حذفی شدیم اما لیگ یازدهم را بد و کابوس وار شروع کردیم.

 * الان از این کابوس رها شدی؟

_ بله الان دیگر تیم خوب شده و خیلی نسبت به روزهای ابتدای فصل بهتر شدیم. 



ادامه مطلب ...

 

سال 90 برای فوتبال ایران سالی ویژه و خاص بود که از ناصر حجازی، کارلوس کی‌روش، اشکان دژآگه و علی کفاشیان می‌توان به عنوان چهره‌های خبرساز آن یاد کرد.

در میان این چهره‌ها ناصر حجازی با کوچ ابدی‌اش بیش از دیگران جامعه فوتبال را تحت تاثیر قرار داد.



ادامه مطلب ...


محل برگزاری دیدار فینال جام حذفی در فاصله 4 روز تا انجام این دیدار از شهر شیراز به اهواز انتقال یافت.

 بهترین تعبیر در رابطه با این تصمیم را مدیر عامل شاهین بوشهر بیان کرد.جایی که مهرداد محمد پور گفت: برد از پیش تعیین شده استقلال را به این تیم و آنهایی که می خواهند استقلال قهرمان شود، تبریک می گوییم...!



ادامه مطلب ...

در واکنش به انتخاب میزبان فینال جام حذفی

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر گفت: برد از پیش تعیین شده استقلال را در فینال جام حذفی به کسانی که می خواهند استقلال قهرمان شود تبریک می گویم!

 مهرداد محمدپور مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر ضمن بیان این مطلب افزود: بدون جلب رضایت ما عصر امروز نامه‌ای رسمی از سوی سازمان لیگ برتر به باشگاه شاهین ارسال شد که در آن ورزشگاه غدیر اهواز به عنوان میزبان فینال جام حذفی انتخاب شده است.



ادامه مطلب ...

 

حسین بادامکی گفت: هر چند که شانس پیروزی هم داشتیم اما قسمت ما کسب همین تساوی بود.

 هافبک دفاعی سرخپوشان گفت: قبل از بازی همه نگاه ها این بود که اگر پرسپولیس یک امتیاز هم از الهلال بگیرد مثل این است که پیروز شده است. ما البته با برنامه ای که داشتیم می توانستیم به پیروزی هم برسیم.



ادامه مطلب ...


گزارشگر مسابقه تیم های استقلال و راه آهن ماجرای دوپینگ بازیکنان آبی پوش را به رخ کشید.

عادل فردوسی پور حین مسابقه تیم های استقلال و راه آهن گفت از وقتی ماجرای جک تری دی مطرح شده میثم حسینی نیمکت نشین شده!




ادامه مطلب ...

تست دوپینگ دو بازیکن استقلال مثبت اعلام شده اما باشگاه استقلال و مربیانش در پاسخ به اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سیاست «فرافکنی» و «دست پیش را بگیر تا پس نیفتی» را اتخاذ کرده و حرف هایی می زنند که مرغ پخته هم خنده اش می گیرد!

 آنها البته در این موضع گیری ها از ادبیات توهین آمیز هم استفاده می کنند تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حفظ حرمت خودش سکوت اختیار کرده و این چند کلمه ای را هم که بر زبان رانده دوباره تکرار نکند.



ادامه مطلب ...

تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه پنج بر یک برابر نفت تهران به برتری دست یافت.

دانلود

یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:دانلود,گل های,حسین خان,به,پیکان, :: 6:17 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

گل های تماشایی حسین خان بادامکی به پیکان یکی ازیکی قشنگ تر.

گل اولدانلود

گل دومدانلود

گل پرسپولیس به الوحده را می توانید با لینک مستقیم دریافت کنید.

دانلود

ده دقیقه جنجالی مسابقه پرسپولیس و استیل آذین از دقیقه 89 تا 99 به وقوع پیوست.

 اوت سپهر ، شوت مازیار ، حمله ماتئوس ، گریه سوشا. در این دقایق خنده های زشت مکانی به وضوح قابل مشاهده است . این ویدئوی کامل را می توانید دریافت کنید.

دانلود

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال  در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه و چهارشنبه به مصاف حریفان قطری و عربستانی خود می روند که این دیدارها به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.



ادامه مطلب ...

  نقطه ضعف تیم خوردن گل های آسان است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نقطه ضعف این تیم را که حتی با آمدن مصطفی دنیزلی هم برطرف نشده

خوردن گلهای آسان نمی داند.

 

 

 

 

او اعتقاد دارد پرسولیس برای حضور موفق در آسیا باید این نقطه ضعف را برطرف کند.

 

گفتگوی حسین بادامکی را در ادامه می خوانید:

 



ادامه مطلب ...

اکنون این سئوال مطرح است، کسانی که اقداماتشان مانع از این موفقیت شد و این روزها رویانیان را به خویشتنداری محکوم می کنند حاضرند غرامت های این افتضاح را بپردازند؟روزنامه "پرسپولیس" ارگان مطبوعاتی باشگاه در مطلبی با عنوان «از کدام فرهنگ حرف می زنند_ اقتضای طبیعت استقلال همین است» به طور تلویجی از فشارهایی خارج از محدوده باشگاه پرسپولیس برای عدم پیگیری ماجرای دوپینگ آبی ها در جریان دربی 73 پرده بر می دارد.نظرفراموش نشه.



ادامه مطلب ...

تیم ملی فوتبال کشورمان در روزی که اشکان دژاگه  در اولین بازی ملی اش مرد اول میدان بود برابر تیم ملی قطر به تساوی رسید اما به عنوان تیم اول گروه پنجم راهی مرحله چهارم و نهایی انتخابی جام جهانی 2014 شد. قطر هم به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.

آخرین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2014 از ساعت 17 امروز به قضاوت روشن ایرماتوف در ورزشگاه آزادی برابر قطر آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.

 



ادامه مطلب ...

از پرسپولیس امتیاز کسر نمی شود/ با پروین اختلاف ندارم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حرف‌های من درباره دربی، عقده تمام طرفداران پرسپولیس بود.

محمد رویانیان در حاشیه نخستین همایش مدیران باشگاه‌های خصوصی کشور در پاسخ به این سؤال که از شما خواسته بودند در انتخابات فدراسیون فوتبال در پست ریاست ثبت‌نام کنید اما به یکباره نظر مسئولان عوض شد و شما به همین دلیل در این پست ثبت‌نام نکردید گفت:



ادامه مطلب ...

وزير ورزش و جوانان در پاسخ به پرسشی مبني بر اينكه شما مي‌خواهيد دو باشگاه استقلال و پرسپوليس را ظرف يك سال آينده واگذار كنيد؟ گفت: مهلت قانوني ما تا پايان سال 93 است اما تلاش مي‌كنيم كه زودتر اين اتفاق بيفتد.

 

وزير ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره خصوصي سازي باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس اظهار كرد:



ادامه مطلب ...

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال امروز مصاحبه کرده و گفته مگر تمام حریفان پرسپولیس دوپینگ کرده اند که این تیم هشتم است.

سعی می کنیم سوال فتح الله زاده را در چند بند کوتاه به عنوان مشتی نمونه خروار پاسخ دهیم:



ادامه مطلب ...
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:عکس,روز, :: 8:4 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

عکس روز - رختکن تیم: دکتر فقط 120 دقیقه دووم بیاره  ، بازی حذفیه ، دردشون هم زیاد نباشه.

یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:دو,تا,عکس,از,حسین,آقا, :: 8:57 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:برنامه,بازی,ها, :: 10:16 بعد از ظهر :: نويسنده : محمدامین باقری

 

      برنامه بازی لیگ قهرمانان آسیا       جدول رده بندی لیگ قهرمانان آسیا              جدول رده بندی لیگ برتر

حسین بادامکی

گفت: مسائل مختلفی باعث آن بوده که ثبات لازم را نداشته باشیم اما می توانیم آن را برطرف کنیم.

 هافبک پرسپولیس با ذکر مطلب فوق گفت: جام قهرمانان از نظر روحی و روانی برای ما در حکم یک شروع دوباره است که می تواند شروعی متفاوت با آنچه باشد که در لیگ برتر و جام حذفی داشتیم.

وی افزود: ما باید راحت تر گل بزنیم و سخت تر گل بخوریم. البته همه در اینباره حرف می زدند ولی ما می توانیم آن را اجرا کنیم. به هر حال نباید فراموش کنیم ما فرصت زیادی برای تغییرات تاکتیکی نداشتیم و باید با پیدا کردن معایب، آنها را رفع کنیم و قطعا آقای دنیزلی در این فرصتی که پیش آمده روی این مسئله تمرکز دارد.

 هافبک پرسپولیس ادامه داد: من شخصا فکر می کنم هر یک از ما باید بتواند فشار بیشتری را تحمل کند. البته بچه ها تمام انرژی خود را می گذارند ولی شاید ترسی از بعضی مسائل مثل گل بد خوردن باعث بشود که آنچه باید انجام بدهیم به درستی انجام نشود.

 بادامکی در ادامه درباره وضعیت خود گفت: من قبلا هافبک دفاعی بودم، ولی حالا مسئولیت جدیدی دارم. برایم غریبه نیست ولی کمی زمان لازم است تا ویژگی های قبلی خودم در این پشت را کاملا برگردانم و در این صورت امیدوارم سرمربی را راضی کنم که سهم بیشتری در بازی ها داشته باشم و در نهایت آنچه اهمیت و اولویت دارد، موفقیت تیم است که موفقیت همه ما خواهد بود.                                                  

عادل فردوسی پور شب گذشته در برنامه نود گفت چطور ممکن است امیرآبادی متیل هگزامین مصرف نکرده باشد و دقیقه 110 مسابقه برابر پرسپولیس استارت بزند؟

 فتح الله زاده مدیرعامل استقلال پاسخ داد ، گیر داده اید به همین بازی در حالی که ما 4 بازی را برده ایم. با به تصویر کشیدن این چهار پرده از او می پرسیم به این جور برنده شدن افتخار می کنید؟

استقلال در شرایطی با شکست تیم نصفه و نیمه پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسید که حالا پس از گذشت هفته ها با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال مشخص شد حداقل دو بازیکن این تیم در دربی 73 دوپینگ کرده بودند!

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ در حالی  بعد از ظهر شنبه تشکیل جلسه داد و پرونده 3 بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن لیگ دسته اول مورد بررسی قرار گرفت.



ادامه مطلب ...

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از محرومیت مربی تیم استقلال خبر داد و گفت: مجتبی شیری و میلاد میداوودی به دلیل رعایت بازی جوانمردانه و مسائل انضباطی از سوی کمیته انضباطی تشویق شدند.

 

اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص حکم این کمیته برای دربی 74 پایتخت اظهار داشت:



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


با سلام این وبلاگ جهت آشنایی بیشترشما با مهره ی سرخ آسیا حسین بادامکی و عشق تعصب من و تمام طرفداران به این بازیکن ایجاد شده است امیدوارم لذت ببرید نظرفراموش نشود با تشکرمدیر وبلاگ:محمدامین باقری
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران11سرخ آسیا و آدرس 11sorkheasia.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 124
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 392
بازدید ماه : 3330
بازدید کل : 161779
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 165
تعداد آنلاین : 1



Alternative content




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

جاوا اسكریپت

نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by 20Tools


Pichak go Up
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزکد لوگوهای سه گوشه
ابزار و قالب وبلاگبیست تولزسایت خدماتی بیست تولز
ابزار وبلاگ نویسی
قالب وبلاگ و ابزار

سیستم خبرخوان - RSS Reader